Over levering en beschikbaarheid

Artikel 1 van 6

Over levering en beschikbaarheid

Is alles op de site direct leverbaar? 

In principe wel. Alles wat bestelbaar is, is ook meteen leverbaar. Als dat niet het geval is, staat het bij het artikel vermeld.

Dus jullie hebben alles op voorraad? 
We hebben alle artikelen die we verkopen in eigen voorraad. Maar de voorraad raakt wel eens op. Bij het artikel staat dan vermeld dat het uitverkocht is. Mocht een besteld artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, nemen wij natuurlijk zo snel mogelijk contact met u op!

Het artikel dat ik wilde kopen is uitverkocht, wat nu? 
Meestal bestellen we een artikel opnieuw. Soms al voordat het uitverkocht is, maar soms gaat daar ook wat tijd overheen. Bij het artikel staat dan `dit artikel is uitverkocht`. Mail of bel ons even om te informeren wanneer het er weer is. Zodra bekend is wanneer een artikel weer leverbaar is, zetten we het erbij en kunt u het vinden op de pagina.

Kan ik een artikel reserveren?
We kunnen u een mail sturen als uitverkochte artikelen weer leverbaar zijn. 
En als bekend is wanneer het artikel weer leverbaar is, kunt u het vooraf bestellen. We sturen het u dan meteen toe als het geleverd is. (let op: levertijden zijn altijd indicatief)

Ik wil graag een grotere hoeveelheid artikelen bestellen, kan er dan ook iets van de prijs af? 
In principe niet, wij hanteren als winkel al zeer strakke, lage verkoopprijzen, zodat u niet de hoofdprijs hoeft te betalen. Niet voor niets heet een deel van de winkel dan ook: Liefdewerk oud papier. En we stoppen ook veel liefde in onze webwinkel en artikelen!

randje5.jpg

© 2013 - 2024 Hortus Vitalis - de levendige tuin | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel